Nuttige Links
- Jaarlijkse verlenging distributeurschap
- Beleid en procedures van Reliv Europe
- Een bericht van Reliv-CEO Ryan Montgomery: COVID-19
- Reliv Rewards Based Leads Programme
Veelgestelde vragen
Hoe berekenen wij de verpakkings- en verzendkosten?
Onze verpakkings- en verzendkosten bedragen minimaal £9.50 / €13.00 per bestelling. Dit wordt naar 8% verlaagd wanneer het aankoopbedrag tussen de £118.76-£999.99 / €162.51-€999.99 ligt, naar 6% bij bestellingen tussen £900.00-£1999.99 / €1000-€2999.99 en naar 3% voor bestellingen met een aankoopbedrag van boven de £2000.00 / €3000.00. *Over elke bestelling wordt de landelijke BTW berekend.
Waarom wordt er BTW berekend op bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?
De BTW op elke bestelling is gebaseerd op het afleveradres. Alle BTW wordt berekend en geïnd volgens de regels van de individuele landen.
Waarom betaal ik BTW en verpakkings- en verzendkosten over de verkoopprijs?
Wanneer een Distributeur artikelen aanschaft met korting, worden deze producten weer doorverkocht en krijgt de Distributeur de BTW en verpakkings- en verzendkosten hiervoor weer terug.
Waarom hebben we een puntensysteem voor producten en waarom verschilt deze in de verschillende landen?
We hebben een punten volume, businesss volume en een verkoopvolume vanwege de internationale markten en hun verschillende munteenheden. Zo kan de Distributeur internationaal blijven handelen en toch worden beloond middels het compensatieplan van zijn of haar land.
Wat gebeurt era ls ik een artikel bestel die tijdelijk niet verkrijgbaar is?
In de meeste gevallen zal jouw product of verkoophulpmiddel in het systeem opgeslagen worden en zodra wij deze weer binnen hebben zullen wij deze naar je verschepen.
Wat is herkwalificatie, waarom is het noodzakelijke en wanneer dien ik het te doen?
Het Master Affiliate niveau is het enige niveau waar jaarlijkse herkwalificatie een eis is. Om de voordelen en het kortingsniveau van 40% te behouden, dienen Master Affiliates zich tijdens de kwalificatieperiode (1 februari-31 januari) minstens 1 keer te herkwalificeren. Om te herkwalificeren dienen Master Affiliates aan dezelfde eisen te voldoen als voor de oorspronkelijke kwalificatie.
- 5000 PGPV in 1 maand behalen. Indien de 5000 PGPV gebruikt wordt om een nieuwe Master Affiliate te kwalificeren, dient er een extra 1000 PGPV (*onbelast) behaald worden voor een total van 6000 PGPV.
- Behaal 3000 PGPV in twee opeenvolgende maanden, met in elke maand een minimum van 1000 PGPV extra (*onbelast)
*Onbelaste volume is volume die niet gebruikt wordt om een nieuwe Master Affliate te kwalificeren.
Wat is PVQ en hoe beïnvloed het mijn Distributeurschap?
Personal Volume Qualification (PVQ) is een maandelijkse volume eis van 100 punten, die Master Affiliates dienen te behalen om van de MA voordelen te kunnen genieten. Volledig gekwalificeerde Master Affiliates kunnen de 100 PV benoemen middels een bestelling of middels het PVQ bescherminsprogramma van Reliv. De 100 punten schuiven door naar de eerste volledig gekwalificeerde Master Affiliate in de upline. Wanneer een Master Affiliate een PVQ bestelling benoemd, blijft hij in aanmerking komen voor overrides, bonussen en promoties in die maand. Dit programma moedigt Master Affiliates aan om nieuwe Master Affiliates aan te trekken en te sponsoren in de downline. Omdat PVQ punten ook naar de upline MA’s doorschuiven, dragen deze bij aan de maandelijkse maintenance eisen van de upline MA’s.
Mag ik de Reliv producten ook in een winkel etaleren?
De Reliv producten worden alleen via Onafhankelijke Distributeurs verkocht. Dit zorgt voor de èèn-op-èèn steun die nodig is bij de uitleg van de productvoordelen en biedt de Distributeur de kans om nauw samen te werken met klanten en hun ervaringen te delen.
Welke informative is nodig om BTW vrij te kunnen kopen?
Om vrijgesteld te kunnen worden van BTW dienen wij een kopie van je BTW registratienummer per mail te ontvangen. Tevens dien je een kopie van ons Company Partnership formulier in te vullen. Deze kan je vinden via het kopje Formulieren op de Reliv Distributeur Portaal.
Hoe word ik vergoed voor geretourneerde goederen van een klant?
Reliv biedt en verwacht van elke Onafhankelijke Reliv Distributeur, dat zij een 100% niet-goed-geld-terug-garantie bieden aan hun klanten. Elke Reliv Distributeur dient zich aan deze garantie te houden. Indien een klant, om welke reden da nook, ontevreden is over een product, dan mag de klant dit product binnen 30 dagen aan jou retourneren voor een volledige vergoeding van het aankoopbedrag (minus de leveringskosten) of bij je inruilen voor een nieuw product. Reliv zal vervolgens de Dsitributeur vergoeden, indien wij binnen 7 dagen nadat de producten bij je ingeleverd zijn, het volgende ontvangen:
- Een ondertekend retourenformulier van de desbetreffende klant, waarin wordt aangegeven wat het probleem is.
- Een kopie van de originele klantenverkoopbon; en
- Het ongebruikte deel van het product, inclusief het blik.
Indien je verder nog vragen hebt over jouw Distributeurschap, dan verzoeken we je de algemene voorwaarden van Reliv door te nemen, contact op te nemen met je upline, of het hoofdkantoor van Reliv Europe te bellen op +44 1572 593878.
<< Terug naar Mijn Reliv-distributeursresources