If you have any issues when placing an order, please contact the head office on +44 (0) 1527 592878

Veelgestelde vragen over de Brexit


Zoals jullie al weten, zullen er vanaf 1 januari 2021 wat wijzigingen zijn in onze bezorgservice en magazijnfaciliteiten. We willen onze Reliv-distributeurs en klanten geruststellen: we verwachten gewoon dezelfde uitstekende service te kunnen blijven bieden als nu. Bedankt voor jullie geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode. Ons klantcontactteam is en blijft bereikbaar via dezelfde telefoonnummers en e-mailadressen, en staat altijd klaar om jullie te helpen!

Vanaf waar wordt een bestelling verstuurd naar een EU-adres, en kan ik de bestelling ook zelf afhalen?

Alle EU-bestellingen worden verzonden vanuit het Hexspoor E-fulfilment-centrum in Boxtel. Er is geen afhaalservice bij Hexspoor, dus alle bestellingen worden verstuurd per koerier.

Vanaf waar wordt een bestelling verstuurd naar een Brits adres?

Alle Britse bestellingen worden verzonden vanaf 21 Thornhill Road, Redditch, Worcestershire, B98 9ND, VK.  

Met welke koerier wordt mijn pakketje verzonden?

Hexspoor maakt gebruik van GLS of UPS. Wij voorzien geen wijzigingen in de huidige koeriersdienst. Volgens ons leveringsbeleid ontvang je je bestelling maximaal 10 dagen na plaatsing.

Welk adres moet ik gebruiken als ik mijn bestelling wil retourneren?

Retourneer VK-bestellingen naar 21 Thornhill Road, Redditch, Worcestershire, B98 9ND, VK. EU-bestellingen kunnen worden geretourneerd naar Hexspoor E-fulfilment, Van Salmstraat 54, NL-5281 RS Boxtel.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is verwerkt?

Helaas kunnen bestellingen die al zijn verwerkt niet worden gewijzigd. Controleer je bestellingen voordat je ze plaatst, om er zeker van te zijn dat ze kloppen. Wij zijn niet aansprakelijk voor extra verzendkosten als gevolg van het onjuist plaatsen van bestellingen.

Kan ik mijn pakketje nog steeds volgen?

Uiteraard! Je ontvangt een bericht per e-mail met je trackinggegevens. Zorg dat je e-mailadres dat wij hebben up-to-date is. Wij sturen geen marketing-e-mails, tenzij je daarom vraagt.

Gaan de kosten van de verzending en producten omhoog?

Wij zijn op dit moment niet van plan om de verzendkosten voor onze producten te verhogen.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Je ontvangt alle facturen per e-mail en ze zijn ook beschikbaar als je inlogt op ons online portaal. Je bestelling bevat een pakbon, zodat je precies weet wat er is geleverd! Alle pakbonnen zijn in het Engels.


Close