Close

Mobiele App van Reliv Veelgestelde vragen


V: Hoe meld ik iemand aan via de app?
A: Indien ze momenteel onder jouw “rekruten” staan, klik dan op “Meer delen” en vervolgens op “Aanmelding delen”. N.B. Je dient eerst een video of website met een rekruut te delen, voordat ze onder het kopje “Rekruten” te zien zijn. Je kunt ook op het kopje “Websites” klikken en vervolgens “aanmelden via de Reliv Website” of “Hoofdpagina mijn persoonlijke website” selecteren.

V: Ik heb nog geen rekruten. Wat moet ik doen?
A: Klik op “video’s” of “websites” en selecteer vervolgens de “deel” knop onderaan. Je kunt ervoor kiezen om dit met iemand uit je adressenboek te delen of via de contact informatie van de rekruut middels email of sms. Selecteer het keuzemenu en kies vervolgens voor de optie “delen via email” of “delen via sms.” Zodra jouw rekruut een video afspeelt of een website bezoekt, zal hij of zij onder het kopje rekruten worden toegevoegd. Je kunt echter ook zien met wie je video’s en websites hebt gedeeld, maar die nog niet hebben gereageerd. Klik onderaan op zoeken/filteren, selecteer “Rekruten in afwachting” en klik vervolgens op zoeken.

V: Hoe pas ik de notificaties die ik ontvang aan?
A: Selecteer in de linkse bovenhoek de menu knop, ga vervolgens naar “instellingen” en klik de notificaties aan die je van Reliv wilt ontvangen (N.B. helaas zijn deze nog niet voorzien van geluid). Wanneer een notificatie binnenkomt, kan je deze simpelweg selecteren om direct naar de juiste plek binnen de app te worden gebracht.

V: Waar kan ik de huidige promoties en ander bedrijfsnieuws vinden?
A: Je kunt ze vinden in de roterende banners bovenaan de hoofdpagina (voor meer informatie klik je op de banner). Je kunt tevens op het uitroepteken in de rechter bovenhoek klikken voor de laatste nieuwtjes en evenementen. De laatste optie is via “video’s” waar je de engage video kunt selecteren om meer te weten te komen over de huidige promoties van deze maand.

V: Hoe lang duurt het voor ik een notificatie ontvang na het plaatsen van een bestelling?
A: Bestellingsberichten worden vrijwel direct verstuurd, zodra de bestelling als betaald is geregistreerd. Hetzelfde geldt voor aanmeldingen van Distributeurs en klanten, doorstromingen en statuswijzigingen.

V: Hoe recent is de data onder de kop Metriek?
A: Alle data onder metriek en breakaway volume is actueel. Gemiddels worden de volume cijfers elke 10-15 minuten aangepast.

V: Hoe deel ik een video?
A: Selecteer “Video’s”, zoek vervolgens de juiste video op en klik vervolgens op de “Delen” knop onderaan de pagina. Je kunt ervoor kiezen om dit met iemand uit je adresboek te delen of met een Rekruut via email of sms.

V: Hoe voeg ik mijn foto toe?
A: Selecteer in de linker bovenhoek de menu knop en kies voor “profiel.” Kies vervolgens voor “Afbeelding selecteren” en selecteer een afbeelding via jouw foto’s of je camera. Zorg dat je makkelijk te herkennen bent op je profielfoto.


V: Wanneer ontvang ik notificaties?

A: Nieuwe bestellingen: Mobile App users will get notified of all orders in their Personal Group once the order payment has been received.
Nieuwe aanmeldingen: Mobile App users will get notified of new members signed up by you or your frontline.
Doorstromingen: 

Affliate tot Senior Affiliate: Mobiele app gebruikers ontvangen een meldingen van alle doorstromingen binnen hun persoonlijke groep.                                                            
Gekwalificeerde Master Affiliates: (VS, CAN, MEX, UK, EU) en Master Affiliates (Reliv Asaia Pacific). Mobiele app gebruikers ontvangen een melding wanneer een Master Affiliate bestelling is verwerkt binnen de eerste 6 lagen van hun breakaway groep.
Hoger dan Master Affiliate: Mobiele app gebruikers ontvangen een melding indien een individu binnen de eerste 6 lagen doorstroomt naar een hoger niveau. Dit gebeurd nadat alle commissies zijn goedgekeurd.
Statuswijzigingen: Mobiele app gebruikers krijgen een melding indien een individu binnen hun persoonlijke groep van status veranderd (bijv, van klant naar Distributeur).