Onze kernwaarden

Onze missie

“Nourish Our World” - De missie van Reliv is onze wereld te voeden in zowel lichaam, ziel als geest.


We verwezenlijken onze missie door het leveren van voedingssupplementen die een optimale gezondheid bevorderen, door het creëren van een zakelijke mogelijkheid gericht op individuele vrijheid en persoonlijke groei, en het beheren van een liefdadigheidsstichting die wereldwijd honger bestrijdt.


Het logo van Reliv staat symbool voor onze missie. De cirkel vertegenwoordigt de wereld en de drie vaandels staan voor lichaam, ziel en geest.


Kernwaarden

Reliv laat zich leiden door het basisprincipe ‘Distributeurs eerst’. Het hoofdkantoor ondersteunt distributeurs bij hun werkzaamheden. De distributeurs huldigen diezelfde visie in hun steun aan de organisatie.


Daarnaast wordt Reliv geleid door vijf kernwaarden:

  • Kwaliteit: we houden ons aan de hoogste kwaliteitsnormen. Onze ingrediënten zijn afkomstig van betrouwbare leveranciers en zijn onderhevig aan strenge tests als ze bij onze vestiging binnenkomen. Ze worden opnieuw getest tijdens elke stap van het productieproces. En omdat we onze eigen productiefaciliteiten hebben, kunnen we de zuiverheid en de werkzaamheid van ieder verpakt product garanderen. Klik hier om meer te lezen over onze inzet voor kwaliteit.
  • Vertrouwen: we werken er hard aan om het vertrouwen van onze distributeurs, klanten, medewerkers en partners te verdienen en te behouden. We vertrouwen op de producten van Reliv voor onze eigen gezinnen. Daarom kan jij dat ook doen. Wij geven gedetailleerde informatie over onze producten en de zakelijke mogelijkheden waar iedereen van kan profiteren. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel.
  • Integriteit: morele en ethische uitgangspunten vormen de leidraad in alle facetten van onze business. Mensen vertrouwen op onze producten om gezond te blijven; ze vertrouwen op onze business om in hun levensonderhoud te voorzien. Die verantwoordelijkheid nemen wij zeer serieus.
  • Levens veranderen: wij geloven dat iedereen baat kan hebben bij onze producten en onze business opportunity. We willen levens ten goede veranderen.
  • Teruggeven: het is onze missie om de wereld te voeden. Dit manifesteert zich deels in het liefdadige streven van de Reliv Kalogris Foundation. We werken met trots samen met onze distributeurs om wereldwijd duizenden behoeftige mensen gezondheid en hoop te bieden.